
Regulamin
Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.sewme.pl jest firma SewMe Aneta Maty, ul. Bora-Komorowskiego 39/44, 03-982 Warszawa, NIP 527 240 68 13 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Gospodarki, adres do korespondencji: Dobrowoja 12/10, 04-003 Warszawa, adres poczty elektronicznej e-mail: hello@sewme.pl zwana dalej: "Sklepem Internetowym" lub "Sprzedawcą"
I. Zamówienie i jego realizacja
- Zamówienie następuje poprzez dodanie przez Klienta wybranego towaru do koszyka. Koszyk umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi produktami oraz przeliczanie wartości zamówienia . Produkty mogą być dowolnie dodawane lub usuwane z koszyka.
- Na podany w formularzu zamówienia adres e-mail jest przesyłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
- Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zakupione towary:
- kartą płatnicza lub płatnością online za pośrednictwem systemu PayU lub PayPal.
- przelewem na rachunek bankowy sklepu:
- Zamówiony towar jest wysyłany w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
- W sytuacji gdy zamówienie nie może być zrealizowane Klient jest o tym niezwłocznie informowany.
- Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem InPost lub Poczty Polskiej.
- Koszt dostawy jest uzależniony od ilości zakupionych produktów.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest rachunek lub dowód sprzedaży.
- Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Koszty dostarczenia towarów ponoszone są przez Klienta, zgodnie z cennikiem tych usług dostępnym na stronie internetowej. Koszty dostarczenia Klient pokrywa w chwili dokonywania płatności za towar.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wprowadzony przez Klienta adres dostawy. W przypadku zwrotu przesyłki przez firmę kurierską z powodu błędnego adresu koszt ponownej wysyłki ponosi Klient.
Santander Bank Polska S.A.
76 1090 0088 0000 0001 4458 4231
SewMe Aneta Maty
Bora-Komorowskiego 39/44, Warszawa 03-982
W tytule przelewu wpisać: Nr zamówienia
II. Odstąpienie od umowy
- Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).
- Klient może odstąpić od umowy, składając pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy pod adresem hello@sewme.pl.
- Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Klientowi płatność za towar (nie dotyczy kosztów przesyłki do klienta i od klienta)
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Klient ma obowiązek zwrócić nienaruszoną rzecz nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Zwracane rzeczy należy odesłać na adres: SewMe Aneta Maty, Dobrowoja 12/10, 04-003 Warszawa.
- W terminie 7 dni od otrzymania towaru Sprzedawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto).
III. Reklamacja
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) oraz ustawą Kodeks cywilny. Przysługujące Kupującemu uprawnienia z tytułu rękojmi określają art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. 2014r., poz. 121 z późn.zm).
- Reklamacja może zostać wysłana w formie elektronicznej na adres hello@sewme.pl. Klient powinien podać dane: imię i nazwisko, nr zamówienia, datę otrzymania przesyłki, opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedającego.
- Jeżeli kupujący stwierdził brak któregoś z zamówionych materiałów powinien w ciągu 48h od odebrania paczki zgłosić to sprzedającemu.
- Reklamacja nie przysługuje w przypadku niewłaściwego użytkowania towaru, bądź różnic w kolorystyce towaru, które wynikły z innych ustawień monitora Klienta.
- Sprzedający rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od jej złożenia lub dostarczenia towaru, jeżeli będzie to niezbędne do rozpoznania reklamacji. Koszty reklamacyjne i koszty wymiany ponosi Sprzedawca.
V. Postanowienia końcowe
- Serwis zbiera minimum informacji niezbędnych do realizacji procesu zamówienia tj. imię i nazwisko, dane teleadresowe i adres poczty elektronicznej. Zebrane informacje nie są udostępniane osobom trzecim. Przetwarzanie danych, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych, odbywa się wyłącznie w celu realizacji zamówienia i wystawienia faktury. Klient ma pełne prawo do wglądu oraz poprawiania lub usunięcia własnych danych zgromadzonych przez Serwis.
- Aktualna wersja regulaminu jest dostępna dla Klienta w zakładce regulamin. W trakcie zamówienia Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia.
- W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną za produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 2).